Komu je program určen:
Manažerům, na vyšších stupních podnikové organizace, kteří určují rámec obchodní politiky firmy a majitelům společností, kteří jsou aktivně zapojeni do obchodních procesů.
Co získáte pro praxi:
- Posílíte svou schopnost se správně rozhodovat ve strategických i taktických obchodních záležitostech, protože
- Obchodní cíle a obchodní procesy uvidíte v nových úhlech pohledu
- Budete schopni posoudit svou prodejní organizaci pomocí všech relevantních kritérií
- Porovnáte procesní sled činností při zajištění zakázky a funkční přiřazení činností a procesů s doporučeným modelem
- Inspirujete se nejlepšími praktikami při řízení zákaznického portfolia
- Osvojíte si řízení zákaznického portfolia ve vazbě na současnou i budoucí hodnotu zákazníka pro firmu
- Formulujete informační vstupy pro optimalizaci vztahu s jednotlivými zákazníky
- Redefinujete strategické cíle obchodu
Obsah programu:
- Současné pojetí řízení vztahů se zákazníky
- Vnitřní a vnější předpoklady pro uplatnění strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky
- Alternativní přístupy podle stupně diferenciace potřeb zákazníků
- Vytváření a využívání znalosti zákazníků a segmentů trhů
- Procento udržení zákazníků, spokojenost zákazníků a další ukazatelé pro měření efektivity zákaznické orientace firmy
- Vazba měřítek a strategických cílů na firemní strategii
- Nejlepší praktiky pro řízení zákaznického portfolia