Jazyky:



Sed tellus sapien, volutpat sed ligula id, tempus blandit elit. Vivamus feugiat massa dictum sem interdum lobortis. Proin vestibulum dignissim tempor. Sed est ligula, venenatis eget massa eget, rhoncus accumsan nulla. Sed nec arcu auctor, bibendum nisi non, interdum mauris. Quisque vitae augue ligula. Donec vel turpis condimentum felis aliquet porttitor.

 

Komu je program určen:

Manažerům, na vyšších stupních podnikové organizace, kteří určují rámec obchodní politiky firmy a majitelům společností, kteří jsou aktivně zapojeni do obchodních procesů.

Co získáte pro praxi:

  • Posílíte svou schopnost se správně rozhodovat ve strategických i taktických obchodních záležitostech, protože
  • Obchodní cíle a obchodní procesy uvidíte v nových úhlech pohledu
  • Budete schopni posoudit svou prodejní organizaci pomocí všech relevantních kritérií
  • Porovnáte procesní sled činností při zajištění zakázky a funkční přiřazení činností a procesů s doporučeným modelem
  • Inspirujete se nejlepšími praktikami při řízení zákaznického portfolia
  • Osvojíte si řízení zákaznického portfolia ve vazbě na současnou i budoucí hodnotu zákazníka pro firmu
  • Formulujete informační vstupy pro optimalizaci vztahu s jednotlivými zákazníky
  • Redefinujete strategické cíle obchodu

Obsah programu:

  • Současné pojetí řízení vztahů se zákazníky
  • Vnitřní a vnější předpoklady pro uplatnění strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky
  • Alternativní přístupy podle stupně diferenciace potřeb zákazníků
  • Vytváření a využívání znalosti zákazníků a segmentů trhů
  • Procento udržení zákazníků, spokojenost zákazníků a další ukazatelé pro měření efektivity zákaznické orientace firmy
  • Vazba měřítek a strategických cílů na firemní strategii
  • Nejlepší praktiky pro řízení zákaznického portfolia

Lektor:

Ing. Pavel Prokop a tým lektorů hm partners


 
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial