Komu je program určen:
Všem, kteří komunikují po telefonu s klienty
Co získáte pro praxi:
- Dozvíte se potřebné teoretické znalosti k profesionální telefonické komunikaci
- Poznáte principy efektivní telefonické komunikace
- Zjistíte silné a slabé stránky telefonické komunikace a jak s nimi pracovat
- Naučíte se strukturu komunikace a jak ji využít v praxi
- Dozvíte se, jak pracovat s výběrem slov, jakých slov se vyvarovat
- Poznáte, kde je rozdíl mezi telefonickou komunikaci a komunikaci v přímém kontaktu
- Proč a jak pracovat s etikou obchodního telefonátu
- Uvědomíte si důležitost neverbální a paraverbální komunikace při telefonování
- Nastavíte si individuální postupy pro zlepšení vaší telefonické komunikace
Obsah programu:
- Zásady efektivní komunikace
- Fáze komunikačního procesu
- Bariéry v komunikaci
- Verbální, neverbální a paraverbální složky při telefonickém rozhovoru
- Specifika v telefonické komunikaci
- Chyby v telefonické komunikaci, čeho se vyvarovat
- Aktivní naslouchání
- Technika kladení otázek
- Feedback
- Pozitivně a negativně laděná slova
- Zvládání námitek, nepříjemných situací
- Individuální plán rozvoje – jak se dále zdokonalovat
Lektor:
Ing. Taťána Bujnochová a tým lektorů hm partners
Rozsah:
1 den