Komu je program určen:
Manažerům a podnikatelům
Co získáte pro praxi:
- Porozumíte Balanced Scorecard jako prostředku, kterým můžete výrazně napomoci transferu strategie do dennodenní praxe firmy
- Formulujete anebo reformulujete návrh strategických cílů pro naplnění vize vaší firmy
- Uspořádáte mapu strategie podle ověřené metodiky BSC
- Zvládnete identifikaci prioritních akcí, jejichž smyslem je realizovat cíle
- Navrhnete si vlastní „Scorecard“ pro vybranou perspektivu ve struktuře cíl-měřítko-periodicita měření-cílová hodnota-skutečnost
Obsah programu:
- Ukotvení strategie jako výzva managementu v turbulentní době
- Rozbor nejčastějších bariér přijetí a rychlé implementace strategie
- Postup vyjasňování strategického směřování
- Konkretizace strategie cestou přenesení strategických záměrů do strategické mapy BSC
- Kontrola odvození strategických cílů definováním klíčových faktorů úspěchu
- Mapování vzájemných vazeb strategických cílů
- Finanční a nefinanční měřítka v jednotlivých perspektivách
- Stanovení prioritních akcí ve vazbě na strategické cíle
- Výběr měřítek a metod monitorování
- Propojení metodiky BSC s jinými přístupy
- – integrace BSC do systému plánování
- – integrace BSC do systému reportingu
- – rozdílnost a komplementarita modelu EFQM a BSC
- Milníky zavádění metodiky BSC
Lektor:
RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D. – zkušená trenérka a poradkyně managementu, která se vyznačuje interdisciplinaritou (marketing, management, řízení lidských zdrojů, organizační chování) a dokáže vést projekt anebo školení s porozuměním pro specifika oboru
Rozsah:
2 dny