Jazyky:



Kurz s akreditací MŠMT ČR, MSMT-13458/2014-1/417

Komu je program určen:

Kurz je určen středním a vrcholovým manažerům a zaměstnancům, kteří se v rámci svého karierového růstu na tyto pracovní pozice připravují.

Co získáte pro praxi:

Po absolvování kurzu absolvent získá nebo si rozšíří znalosti a dovednosti:

  • koncepčního a strategického řízení organizace a využívat angažovanosti zaměstnanců ke zlepšení fungování firemních procesů ve společnosti
  • managementu lidských zdrojů pro řízení podniků a organizací
  • procesního řízení jako základ pro zvyšování výkonnosti v organizacích
  • systému marketingového plánování, jeho významu a vzájemných souvislostí, zlepšit obchodní dovednosti
  • prosazovat a zavádět inovace ve všech sférách činnosti firmy (výroba, procesy, organizace a styl řízení, lidé)
  • orientovat se v oblasti finančního řízení, čtení účetních závěrek a finančních ukazatelů nástrojů pro řízení finanční stability podniku, podnikových financích, finančním řízení, finančních ukazatelích
  • uplatňovat řídicí, komunikační a prezentační manažerské dovednosti

Obsah programu:

Strategické řízení (2 dny)

  • Úvod, cíle a přínosy strategie
  • Klasický strategický management
  • Spirálový management
  • Další přístupy – Balanced scorecards, Modré oceány, EFQM
  • Postup přípravy strategie
  • Řízení realizace strategie, reporting

Řízení lidských zdrojů (2 dny)

  • Personální strategie, personální plánování, odpovědnosti
  • Výběr a adaptace zaměstnanců
  • Hodnocení a rozvoj zaměstnanců
  • Motivace, odměňování a výkon
  • Zvyšování angažovanosti
  • Flexibilní formy práce, outsourcing

Procesní řízení (2 dny)

  • Proces, jeho vstupy a výstupy, funkční a procesní řízení, typy procesů
  • Procesní mapy, diagramy
  • Modelování procesů
  • Operativní řízení procesů
  • Metody pro zlepšování procesů
  • Zavádění procesního řízení

Marketing a prodej (2 dny)

  • Marketingová a obchodní strategie
  • Sběr dat, SWOT
  • Marketingový mix
  • Obchodní plán
  • Podpora prodeje
  • Prodejní dovednosti
  • Reporting, zpětná vazba

Manažerské finance, reporting a controlling (2 dny)

  • Finanční výkazy – rozbor výkazů a jejich vzájemných vazeb, manažerské výkazy
  • Obchodně-finanční plán – tvorba a vazby
  • Finanční řízení podniku – vztah financí a ostatních součástí firmy (marketing, prodej, výroba, atd.)
  • Optimalizace struktury financování podniku – postupy, ukazatele
  • Financování investic a investiční rozhodování – výpočet doby návratnosti, diskontovaného cash-flow, ukazatelů NPV, IRR pro úvěrové a dotační schvalovací procesy
  • Finanční controlling, reporting – druhy, postupy, implementace, využití

Řízení inovací a změn (2 dny)

  • Změna jako součást doby, připravenost na změny
  • Vnímání procesu změny a jeho fáze, postoje člověka, komunikace
  • Změnové projekty – logický rámec, cíle, WBS, harmonogram, rozpočet, rizika, projektové listy
  • Řešitelské týmy – skladba, role členů, zapojení externistů
  • Řízení procesu změny, motivace týmu, řízení týmových setkání, řízení úkolů
  • Řízení změnové dokumentace
  • Odpor ke změně, jeho příčiny a jejich odstranění
  • Ukončení a vyhodnocení změny, udržení výsledku změny
  • Organizační začlenění řízení změn ve firmě

Komunikační dovednosti (1 den)

  • Proces komunikace
  • Aktivní naslouchání
  • Asertivní komunikace
  • Vedení diskuze
  • Komunikační bariéry a jejich překonání

Manažerské prezentační dovednosti (1 den)

  • Cíle prezentace
  • Příprava prezentace, struktura, myšlenkové mapy
  • Vlastní prezentace, software, pomůcky
  • Postoje, mimika, gesta
  • Řízená diskuze, závěr

Řídící dovednosti (1,5 dne)

  • Role manažera
  • Typologie osobnosti
  • Situační management
  • Efektivní zpětná vazba
  • Efektivní vedení týmů

Stress management

Lektor:

Tým lektorů a trenérů společnosti HM PARTNERS s.r.o.

Rozsah a termín:

16 dnů, celkem 124 výukových hodin

Účastníci obdrží osvědčení s akreditací MŠMT ČR s celostátní platností.

Místo realizace:

Dle dohody

 


 
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial