Komu je program určen:
Top a Střední management; Nákup, odbyt, zák. servis
Cíle programu:
- Účastník zvládne postup zvládnutí obtížného obchodního jednání, osvojí si účinnou, praktickou a konkrétní metodu jak systematicky v této situaci postupovat a dosáhnout co nejvýhodnějšího možného řešení
- Cílem je naučit se naslouchat zákazníkovi, identifikovat příčiny obtížné obchodní situace, pochopit potřeby, motivaci a postoje zákazníka, dokázat vše analyzovat, navrhnout řešení nebo návrh iniciovat
- Absolvent si vyzkouší principy vyjednávání v náročných situacích
Co získáte pro praxi:
Po skončení tréninku každý účastník bude vědět/umět/znát:
- Znát praktické know-how zvládnutí obtížné obchodní situace
- Rozvinete své dovednosti v obchodním jednání
- Posílíte svou sebedůvěru a profesionalitu
- Naučíte se zvládat obtížné obchodní jednání
- Vyzkoušíte si rozmanitá obchodní jednání pod tlakem
- Prohloubíte dovednost asertivního jednání
Obsah programu:
1 den
- Rekapitulace dosavadních znalostí o obchodním jednání
- Typické průběhy obchodních jednání
- Co vše obchodní jednání ovlivňuje
- Nejčastější příčiny obtížných obchodních jednání
- Možný modelový postup jednání v obtížné obchodní situaci
2 den
- Předpoklady úspěšného řešení obtížné obchodní situace
- Poznání a ověření vlastního poznání potřeb, motivace a postojů zákazníka
- Rekapitulace vlastních cílů jednání
- Analýza a identifikace možného prostoru pro dohodu
- Redefinice strategie a taktika postupu dalšího jednání v obtížné situaci
- Zvládání a prevence rozvoje konfliktu
- „Konečná“ dohoda, alternativní ukončení
Lektor:
Ing. Pavel Prokop a tým lektorů hm partners
Rozsah:
2 dny