Jazyky:



Asi nejznámější českou známko-právní story je právní souboj Budějovického Budvaru a amerického Anheuser-Busch o ochrannou známku Budweiser. Co je pointou tohoto příběhu? Budějovické pivovary si nezaregistrovaly ochranné známky Budweiser v USA. Český a americký pivovar se již více než 80 let střetávají na světových trzích, kde bojují o právo označovat své pivo značkou Budweiser a výlučně pod tímto jménem prodávat svůj produkt. Kolik tyto spory asi stojí a ještě budou stát?

Značka tvoří cca 50% hodnoty podniku. Nechránit si značku je opravdový hazard. Společnost HM PARTNERS s.r.o. má dlouholeté zkušenosti s registrací ochranných známek v ČR i v zahraničí. Jen značkové zboží obstojí v konkurenčním boji.

  Ochranné známky

 

Označení původu nebo zeměpisná označení jsou vyhrazena pro výrobky a služby spojené s určitým územím. Nikdo jiný, než obyvatelé vymezeného území, nemají právo své výrobky a služby označovat chráněným názvem. Společnost HM PARTNERS s.r.o. byla první v České republice, kdo zaregistroval evropské zeměpisné označení „Štramberské uši“ pro potravinářské výrobky a chce svých zkušeností využít i pro Vás.

Pili jste někdy pravé šampaňské? A proč nesmí jakýkoliv sekt nést název Champagne?

  Označení původu

  Zeměpisné označení

 


 
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial